Vaiko, kaip asmenybės ugdymo, jo gebėjimų puoselėjimas;
Vaikų saviraiškos naujų būdų ir formų ieškojimas;
Sveikos ir saugios gyvensenos ugdymas;
Svarbiausių vaiko poreikių tenkinimas ir teisių užtikrinimas.
TIKSLAI:
Individualizuojant ir diferencijuojant ugdymÄ… tobulinti ugdymo procesÄ….
Dorovinių nuostatų ugdymo pagalba, padėti vaiko socializacijos, demokratinio bendravimo pamatus bei brandinti vaiką mokyklai.
Bendradarbiaujant su šeima ir taikant įvairias bendravimo ir bendradarbiavimo formas, ugdyti sveikos gyvensenos įgūdžius, saugoti ir stiprinti vaikų fizinę ir psichinę sveikatą.
UŽDAVINIAI:
Sudaryti sąlygas skirtingų poreikių vaikų gabumams ugdyti, pagal vaiko poreikius parenkant ugdymo formas, būdus ir metodus.